درحال مشاهده: گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان - "خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟

ادعونیاهدای خون
موسسه محک
اهداء عضو

"خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟

دوشنبه 6 دی 1395
01:06
امیرحسین ستوده بیدختی
"خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟

چه چیزی باعث خوشحالی و رضایت مشتری می شود؟ آیا شما به آن درجه رسیده اید؟ یافتن پاسخ این پرسش ها باید در رأس فهرست اولویت های "تیم خدمات مشتری" قرار داشته باشد.
گذشته از اینها، اگر مشتریانتان به شما اعتماد داشته باشند و به سازمان شما علاقه مند باشند، فروش سازمان، قوی تر خواهد بود، شهرت آن بیشتر خواهد شد، و کارکنان خوب خود را بسیار آسانتر حفظ خواهد کرد. پس، مشتریانتان اکنون درباره خدمات شما چه نظری دارند؟
ممکن است به طرز دردناکی واضح باشد که خدمات شما خوب نیست، اما شاید مطمئن نباشید که چگونه می توانید آنرا بهبود بخشید. از سوی دیگر، ممکن است از لحاظ رضایتمندی مشتری، از رقبای خود خیلی جلوتر باشید، اما معلوم نیست که این وضعیت تا کِی ادامه خواهد داشت.

 مهندسی و مدیریت ساخت  (ICEMA)  Construction Engineering Management


برای آنکه سطح "خدمات مشتری" سازمان خود را محک بزنید، می توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کرده، به پرسش های آن پاسخ دهید و پس از محاسبه امتیازتان، به توصیه های آن عمل کنید:

www.mindtools.com/pages/article/customer-service-quiz.htm
ارسال شده در:

گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان - "خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟


گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان - "خدمات مشتری" شما در چه سطحی است؟,تعطیلی کلیه فعالیت های تجاری
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان است. ||
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو