درحال مشاهده: گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان - عوامل مؤثر بر مشتری به هنگام خرید

ادعونیاهدای خون
موسسه محک
اهداء عضو

عوامل مؤثر بر مشتری به هنگام خرید

سه شنبه 23 آذر 1395
03:39
امیرحسین ستوده بیدختی
عوامل مؤثر بر مشتری به هنگام خرید

افراد هنگامی که می خواهند تصمیم بگیرند کدام کالا یا خدمت را خریداری نمایند، تحت تأثیر سه عامل اصلی قرار دارند:

    ترجیحات، باورها، و تجربیات گذشته (P)
    اطلاعاتی که فروشندگان به آنها می دهند (M)
    اطلاعاتی که از سایر افراد دریافت می کنند (O)

 مهندسی و مدیریت ساخت  (ICEMA)  Construction Engineering Management


معمولاً یکی از این عوامل بر دو تای دیگر، اولویت می یابد. عامل برتر به طبیعت محصول یا خدمتی که ارائه می کنید و به آمارهایی که مشتریان شما دریافت می کنند، بستگی دارد.
پس از آنکه عامل مؤثر اولیه را در ارتباط با محصولات یا خدمات خود، شناسایی کردید، می توانید استراتژی فروش خود را به دقت طوری تنظیم کنید که بهترین نتایج را از آن کسب نمایید.
اگر مشتریان خود را عمیقاً درک کنید، بسیار آسانتر می توانید محصولات یا خدماتی را که آنها می خواهند، توسعه دهید و به آنها بفروشید. 
ارسال شده در:
برچسب ها:مشتری ،هنگام خرید ،

گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان - عوامل مؤثر بر مشتری به هنگام خرید


گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان - عوامل مؤثر بر مشتری به هنگام خرید,تعطیلی کلیه فعالیت های تجاری
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه مدل سازان اطلاعات ساختمان است. ||
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو